Vähän ennen joulua oli Karjalan Kurtturuusu-blogissa arvonta, jossa tuhannes kävijä palkittiin. Minä kun oikein terästäydyin, niin olin se tuhannes kävijä. Kun bloginpitäjällä on blogissaan kuva palkinnosta, niin en sitä omaani laita. Tämä linkitys on taas vähän erilaista kuin ennen, joten onnistuukohan se ollenkaan.

Toivomuksia sai esittää, niin mitäpä sitä muuta kuin lankaa toivoin. Sitä tulikin oikein mahtava paketti ja värit juuri minun makuuni. Novita Florica-villalankoja eri värejä. Itselläni on jo ennestään samaa lankaa, vaan pieniä määriä, värejä paljon. Neuloin joskus viime vuosikymmenellä Kaisla-Kerttu Lehtovaaran joutsenneuleen, joka ei ole ollut päällä kertaakaan. Olen ajatellut purkaa sen, vaan iso työ siinäkin on, kun oli niin montaa väriä ja paljon langanpätkiä piti silloin pujotella. Nyt kun sain samaa lankaa, niin yhdistämällä kaikki saisin vaikka pitkän villatakin. Toinen vaihtoehto olisi se Qvidi-Miinan jakku joka tehdään virkkaamalla. Mutta siinä on taas se virkkaus, joka ei ole mun heiniä.

Sattui kivasti tuo voitto niinkuin blogini 1-vuotispalkinnoksi, kun melkein osui samalle päivälle. Loppiaisaattona jo hain paketin postista, mutta en ole saanut siitä kirjoitettua. Tämä nyt on muutenkin taas vähän hakusessa, kun ei pysty esikatselemaankaan miltä esitys näyttää.