Kiitokset kaikille edellisen kommentoijille. Tuntuu kivalta näin tuoreena bloggaajana. Selasin tänäänkin läpi monia hienoja blogeja ja olin melkein kateellinen. Kyllä niin hienoja töitä on näytillä, ehtisi vaan enemmän selailla.

Sain valmiiksi ne sukat josta eilen mainitsin

Näyttää vähän tummemmalta kuin oikeasti ovat. Vihreä on pääväri ja siinä semmoisia 1-4cm:n pätkiä joitain muita värejä. En muistanut kysyä myyjältä, miten se on värjätty. Ovat tosi maanläheisen väriset ja pehmeät paljaaseen jalkaankin. Ei yhtään kutita, vaikka mulla on tosi herkkä iho.

Sain äsken valmiiksi kirjoituksen ja sitten mokasin jossain ja kaikki kirjoitettu hävisi. Sitä se on kun ei vielä osaa kunnolla. Onneksi on oma 12-vuotias mikrotukihenkilö ja koko muu perhekin osaa paremmin kuin minä. Hiljaa hyvä tulee ja ehkä jo vuoden päästä osaan paremmin.

Löysin taas yhden pussukan, missä oli punainen pitsivillasukka puolivälissä jalkaterää menossa. Oli jäänyt kesken ja siinähän ne yhdet 2½:n puikot olivat. Lanka ei ollut mitään erityisen miellyttävää, tuntui aika kovalta. Sentakia ne sukat olivat varmaankin kesken jääneet. Täytyy etsiä malli muistiinpanoista ja tehdä loppuun. Muuta hienoa ei siinä ollutkaan kuin punainen väri, jota minä rakastan. Siksi sen langankin olen joskus ostanut tai ehkä jostain peräti alennuksella.

Jospa nyt onnistuisin tämän saamaan lähtöön.