Tuli tässä viikolla joku mielenhäiriö ja ajattelin että puran pois sen pari viikkoa takaperin esitellyn huivintekeleen. Niin myös tein eräänä iltana ja nyt on langat taas alkutekijöissään. Ukkoni meinasi että pitikö sitä noinkin pitkän matkaa neuloa ja sitten aloittaa purkaminen. Minä harvoin teen mallitilkkua mistään neuleen alusta. Sitten kun teen, niin teen kunnollisen kokoisen.

Siinä neuloessa vaan tuli mieleen että eipä taida olla senlaatuisella huivilla käyttöä. Villatakki voisikin olla toinen juttu. Kun sitä vihreää lankaa tuntuu olevan sen verran että siitä lyhyen jakun saisin itselleni. Punaista samaa Angorina Lyxiä käyttämätöntä löytyy sen käytetyn lisäksi, joten muotoutui huivia neuloessa ajatus villatakista. Yhtään ei kirpaissut puikkojen poisveto neuleesta. Olen niin karaistunut siihen hommaan.

Olin tuon maaliskuun opiskelemassa ATK-kurssilla ja perjantaina sain kansalaisen @-kortin tai en vielä vaan tulee sitten postissa. Todistuksen sain ja nyt sitten pitäisi vaan käyttää kaikkia saatuja oppeja etteivät taidot ruostu. Minä kun olen luonteeltani pessimistinen, niin olen tosi yllättynyt että sain kaikki tähän korttiin kuuluvat osiot läpi ekoilla kerroilla. Mistähän kaupasta saisi ostaa optimistisuutta lisää? Onko kellään tietoa?

Siitä siis johtuu etten ole saanut mitään neuletta, edes yhtä sukkaa valmiiksi menneen kuukauden aikana. Enkä siten ole osannut mitään muutakaan kirjoittaa.

Nyt tuli kuvaton postaus mutta seuraavaan jo joku kuva saattaa päätyä.

Talvisin tunnelmin ensiviikkoon. Vähän näyttää ankeelta.