Olen nyt pari päivää ( ei sentään kokonaisia) etsinyt sitä punaisten pitsivillasukkien ohjetta, löytämättä.

Toinen mitä olen myös etsinyt, on semmoset painonappien kiinnitykseen käytettävät tongit. Tarkoitus olisi laittaa niitä kestositeisiin, vaikka kyllä se vasarallakin onnistuu. Ajattelin, että olisi niitä tonkeja voinut käyttää, kun olen semmoiset joskus hankkinut. Varmaan muistin sen missä ne olen joskus nähnyt, mutta olen ilmeisesti käyttänyt ja siirtänyt toiseen paikkaan.

Täytyy vissiin ruveta laittamaan vihkoon ylös joitakin asioita, kun tuntuu tuo muisti hidastuvan. Tai olisikohan niin, että tavaraa on liikaa, kun ei mitään enää löydä. Ajatus karkaa välillä ihan toisiin asioihin ja sitten löytyy jotain muuta, mitä ei edes etsinyt.

Olen tässä selaillut läpi vanhoja Novita- ja uudempia Moda lehtiä. Tein jännän havainnon. Uudessa Modassa kannessa oleva eli 1-malli on kuvioltaan sama kuin Novita 4/2000 Donna Karanin suunnittelema pitsineulepusero (oliskohan ollut numerolla 57). Sitten vielä selailin vanhoja ohjeita, joita olen kerännyt eri lehdista leikekansiooni, siis enimmäkseen neuleita. Jostain jouluisesta Kotiliedestä olin ottanut neliön mallisen hartiahuivin ohjeen ja just sama mallikuvio. Se on mielestäni kaunis malli. Täytyykin lähteä etsimään varastoista siihen sopivaa lankaa.

Rauhallista viikonloppua kaikille jotka sattuvat eksymään sivuilleni.