Nämä ovat nimensä mukaiset eli aika väärät joka kohdasta. Kuviokohdassa kiristää ja tuossa mustassa on löysempää. Tuli mieleeni vasta langanpätkiä päätellessä, että olisi pitänyt käyttää neulomisessa kahta eri puikkokokoa. Vaan olisi siinä voineet puikot mennä sekaisin.



Peukalokiila oli taas harjoituksen paikka. Ei sitä millään saa niin, ettei kuvio menisi sekaisin. Laitoinkin tarkoituksella tuon violetin langan peukalokiilan kuvioon, ettei erottuisi niin helpolla ne lisäyskohdat.



Mallikuvio on tästä ohjevihkosesta, jossa on useampikin kaunis malli. Silloin kun tämän ostin yhtenä kesänä Pärnussa käydessani, olin niin nuuka etten ostanut useampaa vihkosta. Onhan näitä useampikin eri malleja sisältävä vihkonen myynnissä, mutta tässä oli mielestäni kauneimmat kuviot. Olen niistä muutaman neulonut ja tämän ässänväärät jo toiseen kertaan. Ekat tein mikrotukihenkilölleni tammikuussa 2009. Tämä kuvio sopii pojallekin hyvin, toisin kuin joku kukkakuvio.

Moni varmaan ihmettelee, kun minä puhun kintaista toisten puhuessa lapasista tai vanttuista tai rasoista. Olen pienestä asti kuullut vain kintaista joten se sopii mun suuhun. Äitini oli rajan takaa Karjalasta, ehkä se sieltä juontaa juurensa.

Kiitos monille tsemppaajille flunssan johdosta. Kyllä se tuntuu jo vähän helpottaneen alun kahden ensimmäisen päivän jälkeen, jolloin tuntui aivan surkealta. Nenäkin tippui niin, ettei meinannut kiinni saada.