Tulinpahan vain toivottamaan viikonloppua kaikille blogini seuraajille.

Meillä oli lapsilla tämä mennyt viikko syyslomaa ja käytin tietysti lapsityövoimaa hyväkseni huushollin siivoamisessa. Yhdessä kun sotketaan, niin yhdessä siivotaankin.

Oli tuossa viikolla niin ihanan aurinkoisia päiviäkin, vaikka aika tuulisia ja kylmiä. Sisällä kyllä tarkeni ja oli mukava lyödä pökköä pesään.


Minä kun en ole ollenkaan viherpeukalo, niin sain tämän kaktuksen kukkimaan. Olen ostanut tämän joskus viimevuonna Lidlistä 2€:lla ja pidin sen kesänajan ulkona. Nyt kun toin sitten sisälle ennen pakkasia, niin oli suuret nuput. Ajattelin että kyllä ne nuput varmaan tippuu kun lämpötilan muutos on suuri. Ihailkaa kaikki toisetkin, minä olen sitä kehunut pitkin viikkoa. Nyt alkaa ensimmäiset kukat lakastua, mutta vielä on nuppuja aukeamatta.

Hieman nihkeästi etenee se Annan Mohäärimets-pusero. Niin kauniita on ne muutamat mohairpuserot, mitä olen blogeissa bongannut. Siis samalla mallilla neulotut.