Olen  monesta blogista lukenut, että flunssa on päällänsä aika monella. Minäkin olen sitä nyt sairastanut jo viikon, vielä toinen varmaan menee. Ei mitään pahempaa, vain ihan tavallista. Ensin oli kurkku pari päivää kipeä, sitten alkoi nuha ja välillä tulee kauhea yskänpuuska. Jossain välissä väsytti kamalasti, mutta kuumetta ei ole ollut. Nenän pielistä alkaa nahka lähteä, vaikka olen yrittänyt rasvailla ahkerasti.

Joissain blogeissa oli juttua ja kuviakin karjalanpiirakoitten paistosta. Äitini oli aikoinaan ahkera paistamaan piirakoita, hän kun oli karjalasta syntyisin. Olen minäkin tässä neljän vuoden aikana vissiin 2 kertaa paistanut, mutta kun niitä pitäisi tehdä niin paljon kerrallaan, siinä on iso homma. Kyllä ne omatekemät on vaan parempia kuin kaupasta ostetut.

Niin niistä piirakoista vielä. Laiskuus yllätti ja flunssa vaivasi. Ostin Liddlistä Malvialan coktailpiirakoita 2:n kg:n laatikon perjantaina ja ukko illalla paistoi. Ei siitä paljon jäljelle jäänyt, kun melkein koko porukka söi,  niin ukko haki lauantaina samasta kaupasta 3 laatikollista lisää. Enempää ei pyörän tarakalle mahtunut. Paistoi taas iltasella ja minä senkun neuloin ja ajattelin, että on tämä piirakanpaisto helppoa. Täytyy mennä siitä yli, mistä aita on matalin.

Tällaisia ajatuksia näin sunnuntai-illan ratoksi.