Tässä tulee mun viimeiset sytomyssyt tähän kampanjaan. Vaan en aio vielä lopettaa, jos tulee välityönpuutetta, niin tiedän mitä teen.



Nämä kaksi keltaista ovat jo olleet valmiina kauemminkin, mutta kiersivät kansalaisopiston näyttelyn. Sieltä lensivät suoraan Susun puotiin jonkun ystävällisen ihmisen viemänä. En ollut niitä kuvannutkaan ja harmittelin, että miten niistä bloggaan. Susu oli onneksi ymmärtänyt yskän ja kuvasi oikein erikseen mun myssyni, että pääsen niistä kirjoittamaan. Mallithan on näitä samoja, millä olen muutkin myssyt neulonut.



Tämän viimeisen tähän lähtöön neuloin siitä ihanasta Knoppin merinolangasta. Ei se oikein kauniilta näytä päässä. Niinkuin pieniä sarvia olisi siellä täällä, mutta muuten tuli sopiva ainakin omaan päähän. Minullakin on vähän hiuksia, joten työnsin loputkin myssyn alle.

Olen yrittänyt saada eteenpäin sitä kirjoneulevillatakkia, mutta hidasta on. Jospa jo kesäksi valmistuisi. Neuloin hihat tässä välillä ja nyt jatkan taas miehustaa. Kainalossa olen, kohta pitäisi jakaa kappaleet erikseen taka- ja etuosiin. Odottakaa hermoilematta, kyllä tämäkin etana maaliin pääsee.

Nyt Mukavaa Vapunpäivää, kenellä on mukava, kenellä ei, riippuen eilisestä simanjuonnista.