Tällaiset tossukat tein väliaikatyönä. Olivat tarpeeksi helpot semmoiseen aivottomaan toimintaan. Aloitin jonakin päivänä tuossa ulkona istuskellessani kun vielä tarkeni. Näissä kun ei sen vaikeampaa ohjetta ollut kun vaan neuloin eteenpäin.



Tein kahta kokoa mutta molemmat ovat omaan jalkaani melkeinpä liian suuret. Vaikka minulla on iso jalka (40), niin se on kapea ja matala. Tuossa mallissa jäi jalan päällä oleva renksu heilumaan. Muutenhan tämä malli sopii jalkaan kuin jalkaan.



Lankana on joku akryylilanka, jonka olen saanut. Väri ei ole yhtään mieleeni eikä edes sovi näin keväällä kun kaikki on niin kaunista. Jospa pidän pikkuruiset arpajaiset ja palkintona kahdelle kommentoijalle nämä tossukat. Aikaa seuraavan bloggauksen ilmestymiseen ja vain tämän kirjoituksen kommentit otan huomioon.



Tasapainon vuoksi jotain kaunistakin. Toinen näistä "santuista" eli tämä kirjava on minun ja pienemmän kisun yhteistä työtä. Emosanttu tuossa vieressä on kovin yksivärinen. Kirjoitin joskus viimevuonna että pikkukisu taitteli lehtiä ja minä panin multaan. Syntyi tuollainen mutaatio. Minä kun luulin ettei minulla ole yhtään viherpeukaloa, niin taitaa sitä vanhemmiten siksikin tulla.

Muistakaa että vain tämän kirjoituksen kommentit osallistuvat arvontaan. Voi myös olla osallistumatta jos ei halua tossuja.