Sukkarojekti kärjestä aloitettuna ja malli se Kainuulainen, on kesken joten näytän tyttöni tuomisia reissultaan Portugalista ja Kiinasta.



Tämä laukku on just mulle sopiva kun se on noin iloisenkirjava. Kooltaankin se on semmoinen että hyvin mahtuu vaikka päiväset eväät.(Leipälaukuksi minä sen ristinkin, kun nuorena vallan kuljettiin tuollaisen laukun kanssa, jossa oli pitkä olkahihna.) Tämä laukku siis Kiinasta. Tyttöni kävi siellä joulun tienoilla tapaamassa koulukaveriaan.



Hattu puolestaan on sitten Portugalista.  Tyttö osti sen itselleen mutta värinsä puolesta se sopii hyvin mullekin. Voin lainata vaikka kauppareissulle. On jotenkin fiinimpi kuin noi mun omat angorabaskerit. Päämallina tyttöni, minä kuvaajana.

Ompelemistakin olen tässä välillä harrastanut. Nuoremmalla tytöllä on penkkarit ensiviikolla ja puku vielä kesken. No ei enää kovin paljon, mutta en sitä vauhdilla ole tehnytkään.

Ulkona niin ihana auringonpaiste, että on oikein surku istua sisällä.