Tällaisia käsitöitä tällä kertaa. Minä kun olen sillätapaa outo, että tykkään keriä lankaa käsin. Olen joskus ehkä maininnutkin, että onhan mulla se keräntekolaitekin. Eipä tule käytettyä kun siinä jää niin iso tyhjä tila kerän keskelle. Peukalosta jää paljon pienempi. Värit langoissa eivät ole kohillaan, mutta se nyt ei ollutkaan pääasia.



Vanhempi tyttömme tuli lomalle torstaina ja perjantaina ajelimme kahdestaan Naantaliin. Vietimme äiti-tytär -päivää ja kävimme oikein Seurahuoneella syömässä. Se on aika harvinaista herkkua jota joskus täytyy harrastaa, meinaan tuo ulkonasyönti. Naantalista ajoimme Turun Skanssi-ostoskeskukseen kun emme ole sielläkään ennen käyneet. Hyvin päästiin sinne kellarikerroksen parkkihalliin ja osattiin sieltä hissillä ylös. Aikamme kierreltyämme olimme valmiit kotiinlähtöön. Mentiin sitten jollain hissillä alas ja alettiin etsiä autoamme. Kyllä se aika etsimiseksi menikin. Tyttöni oli senverran pistänyt mieleen, että K-kirjain oli jossain tolpassa ja kun aikamme haettiin, niin löytyihän se auto viimein. Minä vaan olin pannut mieleeni, että jonkun lasikopin viereen auton jätimme. Niitä lasikoppeja kun vaan oli useampikin siellä kellarissa. Jos seuraavan kerran parkkeerataan sinne halliin, niin täytyy laittaa tarkasti mieleen ja miettiä millä hissillä tulee takaisin.

Sitten vielä yksi niksi. Oltiin iltapäivällä lenkillä ja löytyi hangesta tyhjiä oluttölkkejä. Eihän meillä lenkillä tietysti mitään kassia ollut mukana ja mulla vielä sauvat. Otettiin siitä penkalta yksi risuoksa ja pujotettiin tölkit siihen. Oli kuin lypsyltä olisimme tulleet kun tölkit kolisivat toisiaan vasten.

Tänään jo tuntui hyvinkin keväiseltä kun aurinko lämpimästi paistoi ja räystäät tippuivat. (Onneksi eivät sentään kokonaan.)